úterý 22. července 2014

The Sims 2 - Takemizu special lots ;)


Ahoj Sims 2 lovers !!! :) 
Konečně mám hotový můj projekt ze světa the Sims 2 Takemizu, na kterém jsem
pracovala mezi natáčením Game play videí ;)
Hotel, restaurace a prázdninový domek si můžete stáhnout a já doufám, že se
vám budou líbit tak jako mě...
***
Hi Sims 2 lovers! :)
I finally finished my the Sims 2 Takemizu project.
You can download Holiday house, Resort and Restaurant in
park. I hope you will like it ...

***Aronoele***


Hotel Jing-Jang


Hotel Jing-Jang má celkem 4 pokoje - z toho 2 luxusní apartmány, které jsou 
umístěny v menších pagodách. 
Samozřejmostí je bazén, krásná relaxační zóna a dokonalá zahrada...
Hosté mohou využít donášky jídla na pokoj a služby masérů. 

Tento pozemek je postavený na největší parcele a 
je vhodný k umístění v sousedství Takemizu ;)


sims2pack file - Mediafire

***


 Potřebné dodatky:
- Noční život, Šťastnou cestu, Sídla a zahrady, Pro luxusní život
(bez záruky :))
***

Restaurace Bambusová zahrada


Restaurace stojí na skále v bambusové zahradě a je to ideální místo pro hladové cestovatele.
Jak jsem zjistila, tento pozemek často láká také přízvince bojového umění Tai-či ;)

sims2pack - Mediafire

***

 Potřebné dodatky:
- Noční život, Šťastnou cestu, Sídla a zahrady, Pro luxusní život
(bez záruky :))

***

Prázdninový pozemek
Leknínový dům

 

 Tento prázdninový dům je jako stvořený pro zamilované simíky na líbánkách ;)
Je tak akorát velký pro dva a je tam naprostý klid a soukromí...
V altánku je malý čajový ateliér, uvnitř stylově vybavený obývací pokoj, kuchyně s jídelnou a 
ložnice s velkou koupelnou...


sims2pack - Mediafire

***



 Potřebné dodatky:
- Noční život, Šťastnou cestu, Sídla a zahrady, Pro luxusní život
(bez záruky :))

Pozemky obsahují neoficiální obsah - pouze pár objektů, jen dekorace

***
Můžete se podívat na moje video na YouTube,
které představuje všechny tyto pozemky v Takemizu ;)


Stažení všech tří pozemků v zazipovaném souboru:
***
Mediafire

***
Budu moc ráda, když mi zanecháte komentář ;)

by Aronoele
2014

1 komentář:

  1. Úplně nádherné :O ! Všechny stahuju! Dívala jsem se na všechny tvoje videa TS2 Bon Voyage a je to luxus :3 . Jen pls,kde stahuješ ten nábytek,ploty atd? Nebo aspoň,na které stránce...:) Předem díky za odpověď a nepřestávej točit,protože máš boží videa :)

    OdpovědětVymazat