úterý 3. června 2014

The Sims 2 - Klub Fenomén / Fenomen club

Zdravím všechny milovníky the Sims 2 - hry kterou zase s radostí a nadšením hraju. Kromě natáčení videí také neustále něco stavím a proto jsem se rozhodla podělit postupem času o některé moje stavby i z dvojky...

Klub Fenomén je obecní pozemek vhodný do Centra a jeho používání je podmíněné dodatkem Noční život.

Klub Fenomén je taneční, zábavní klub, restaurace a místo nejlepších srazů vašich Simíků.
V přízemí je velký taneční parket zapuštěný do země, velký bar, karaoke, toalety a spoustu místa pro sezení.
V patře najdete restauraci s jídelními boxy, kuchyni, salonek s hudebními nástroji pro kapelu a posezení s televizí.
***

Hi all fans of the Sims 2! Now I am playing, making game play videos and creating also
in the Sims 2 game. And I fell in love to this great game (again :)) !

I created Club Fenomen - a place for night life of your sims.
Fenomen is music party club and restaurant. There is the best club, where your sims can invite their friends or meet new friends...
(Expansion the Sims 2 Nightlife needed)
***

Obrázky / Screens:

Klub Fenomén můžete vidět v mém Game Play videu - 4.díl, Noc v klubu
***

(Mediafire)
***
Potřebné dodatky / Expansions needed:


by Aronoele
2014

3 komentáře:

  1. Moc hezký klub. Jsi mě nalákala zase ke stavění :)

    OdpovědětVymazat
  2. díky ;) akorát se mi tam stala taková věc - ta okna nebyla červená ale černá a pak najednou když jsem znova jela na ten pozemek tak byla všechna červená jako je to na obrázku - to fakt nechápu :D Ale stavění v TS2 je fakt super - strašně rychlá a snadná záležitost....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni to dělají některé downy. Taky jsem tohle řešila, ale jakmile jsem vyndala CC, tak bylo vše v pořádku. Inspirovala jsi mě a dneska jsem postavila klub Soumrak, který chci též použít v GP, který zase opět točím :) Přeji Ti hezký večer. :)

      Vymazat